قالب متحرک پایان نامه رنگ سورمه ای نارنجی

(1 بررسی مشتری)

۱۹۹ هزار تومان

قالب پایان نامه

منودار متحرک لینک شده

رنگ: سورمه ای نارنجی

10 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

پشتیبانی: 3 روز

شناسه محصول: GPTP۲۰۰blueorange دسته: , برچسب:

توضیحات

قالب پایان نامه متحرک نارنجی سورمه ای، منو متحرک با تغییر رنگ
قالب پایان نامه متحرک نارنجی سورمه ای، منو متحرک با تغییر رنگ

قالب متحرک پایان نامه رنگ سورمه ای نارنجی

این قالب را در پیش نمایش بالا میینید. قالب پایان نامه فوق، متحرک و به رنگ سورمه ای نارنجی است. شما می توانید پیشرفت پاورپوینت را سمت راست هر اسلاید بر اساس فصل پایان نامه خود مشاهده کنید. بنابراین هنگامی که از فصلی به فصل دیگر می روید، در سمت راست اسلاید، عنوان فصل بعد مشخص است. همچنین می توانید با زدن روی دکمه های هدایتگر در سمت راست و چپ کادر وسط هر اسلاید، به اسلاید قبل و بعد بروید. قسمتهای مهم با هایلایت نارنجی و بصورت متحرک در این قالب مشخص هستند.

صفحه عنوان، فهرست، اسلاید مربوط به فصل یک، فصل دو، فصل سه، فصل چهار، فصل پنج و پیشنهادات پژوهش پایان نامه

این قالب 10 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت).

همچنین این قالب، پشتیبانی رایگان دارد.

قالب پاورپوینت دفاع:

قالب های آماده، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند. این قالب ها، تمام اسلایدهای لازم برای دفاع از پایان نامه را دارند. رنگ المان اسلایدهای مختلف در این قالب (سورمه ای نارنجی) با یکدیگر هماهنگ هستند.  فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، این قالب پاورپوینت را برای دفاع خود در رنگ دیگری داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

1 دیدگاه برای قالب متحرک پایان نامه رنگ سورمه ای نارنجی

  1. زهرا سلطانی

    😍👌🏻🙏🏻🙏🏻

دیدگاه خود را بنویسید