قالب پاورپوینت هوش مصنوعی

(1 بررسی مشتری)

رایگان

قالب پاورپوینت هوش مصنوعی

قالب رایگان هوش مصنوعی

رنگ این قالب: آبی

قابل ویرایش

توضیحات

قالب پاورپوینت هوش مصنوعی

این قالب رایگان با تم مخصوص و به رنگ آبی است. اسلاید های متن، عکس، عکس و متن و دوستونه در این قالب وجود دارد. این قالب را در پیش نمایش بالا میینید.

این قالب قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ فونت، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت.

قالب پاورپوینت متناسب با موضوع:

با قالب های آماده، می توانیم در وقت خود بسیار صرفه جویی کنیم. این قالب، با تم مخصوص خود، مناسب موصوع هوش مصنوعی است. اسلایدهای اصلی برای ارائه کلاسی مانند دانشجویی و دانش آموزی را دارد. فونت خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

می توانید قالب پاورپوینت هوش مصنوعی را برای ارائه خود در رنگ دیگری داشته باشید. قالب سفارشی را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. پشتیبان های ما، همه روزه، پاسخگوی سوالات شما هستند.

1 دیدگاه برای قالب پاورپوینت هوش مصنوعی

  1. Maamona

    من ازاین قالب برای ارائم استفاده کردم
    ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید