قالب پاورپوینت درسی مدرن

(1 بررسی مشتری)

رایگان

قالب پاورپوینت درسی مدرن
قالب پاورپوینت درسی مدرن

قالب اینفوگرافی

رنگ تزئینی این قالب: چند رنگ شامل قرمز، زرد، نارنجی، سبز

48 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

شناسه محصول: GPFIP۳colorfu دسته: , , , برچسب:

توضیحات

قالب پاورپوینت درسی مدرن

این قالب به سبک اینفوگرافی و در چند رنگ(قرمز، نارنجی و زرد)  است. انواع مختلف اسلاید اعم از متن، عکس، عکس و متن، جدول، نمودار، اینفوگرافی و آیکون در این قالب وجود دارد. قالب پاورپوینت درسی مدرن را در پیش نمایش بالا میینید.

بخش های مهم قالب: صفحه عنوان، فهرست، انواع اینفوگرافی، نمودار و جدول و انواع آیکون ها

این قالب 48 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت.

قالب پاورپوینت آماده:

با قالب های آماده، می توانیم در وقت خود بسیار صرفه جویی کنیم.  این قالب، تمام اسلایدهای لازم برای ارائه های تحصیلی مانند دانشجویی و دانش آموزی را دارد. رنگ المان اسلایدهای مختلف در این قالب (نارنجی، زرد، قرمز) با یکدیگر هماهنگی دارد.  فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

می توانید قالب پاورپوینت درسی مدرن را برای ارائه خود در رنگ دیگری داشته باشید. قالب سفارشی را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. پشتیبان های ما، همه روزه، پاسخگوی سوالات شما هستند.

1 دیدگاه برای قالب پاورپوینت درسی مدرن

  1. زهرا سلطانی

    👌🏻🤩😍

دیدگاه خود را بنویسید