قالب رایگان کلاسی

(1 بررسی مشتری)

رایگان

  • قالب رایگان
  • مخصوص ارائه درسی
  • مناسب دانشجویان و دانش آموزان
  • با تم کتاب باز

توضیحات

قالب رایگان کلاسی: سررسید

قالب رایگان کلاسی را می توانید سریع و به رایگان دانلود کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، پس زمینه این قالب کتاب باز (سررسید) است.

این قالب قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ فونت را دارد.

همچنین می توانید سایز اسلاید را تغییر دهید یا تصاویر، جدول، نمودار و سایر المان ها را به پاورپوینت اضافه کنید.

این قالب 5 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قالب پاورپوینت ارائه:

قالب رایگان کلاسی، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه جهت پیدا کردن قالب مناسب می شوند. شما می توانید به رایگان این قالب را از سایت گریت پاورپوینت (گپ) دانلود کنید. تم کتاب با یادآوری درس و کتاب برای ارائه کلاسی مناسب است. همچنین رنگ قالب، به رسمی تر شدن ارائه کلاسی شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. در صورتی که تعداد اسلاید موردنظر شما بیشتر است، روی اسلاید موردنظر راست کلیک کرده، گزینه ی داپلیکیت (duplicate) را بزنید. با این روش می توانید به هر اندازه که می خواهید،به قالب رایگان کلاسی اسلاید اضافه کنید. همچنین شما می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، قالب کلاسی را در طرح یا رنگ دیگری داشته باشید،  (هر رنگی که مورد نظر شما باشد) می توانید پاورپوینت موردنظر خود را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

1 دیدگاه برای قالب رایگان کلاسی

  1. زهرا سلطانی

    👌🏻😍😍

دیدگاه خود را بنویسید