قالب رایگان پاورپوینت کلاسی

(2 بررسی مشتری)

رایگان

  • قالب رایگان
  • مخصوص ارائه کلاسی
  • مناسب دانشجویان و دانش آموزان
  • با تم تخت سیاه

توضیحات

قالب رایگان پاورپوینت کلاسی: تخته سیاه

این قالب پاورپوینت کلاسی را می توانید رایگان دانلود کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، تم این قالب، شبیه به تخته سیاه است.

این قالب قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ فونت را دارد.

همچنین می توانید سایز اسلاید را تغییر دهید یا تصاویر، جدول، نمودار و سایر المان ها را به پاورپوینت اضافه کنید.

این قالب 5 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قالب پاورپوینت ارائه:

قالب های آماده کلاسی، باعث صرفه جویی در وقت جهت پیدا کردن قالب مناسب می شوند. شما می توانید به رایگان این قالب را از سایت گریت پاورپوینت (گپ) دانلود کنید. تم تخته سیاه باعث ایجاد حالت نوستالژیک شده و برای ارائه کلاسی مناسب است. این هماهنگی در ذهن مخاطب تاثیر مثبتی دارد. همچنین فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. در صورتی که تعداد اسلاید موردنظر شما بیشتر است، روی اسلاید موردنظر راست کلیک کرده، گزینه ی داپلیکیت (duplicate) را بزنید. با این روش می توانید به هر اندازه که می خواهید،به این قالب اسلاید اضافه کنید. همچنین شما می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، قالب ارائه درسی را در طرح یا رنگ دیگری داشته باشید،  (هر رنگی که مورد نظر شما باشد) می توانید پاورپوینت موردنظر خود را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

2 دیدگاه برای قالب رایگان پاورپوینت کلاسی

  1. زهرا سلطانی

    😍مرسی ک کار منو راه میندازین

  2. meli.curie

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید