قالب پاورپوینت ارائه کلاسی متحرک بنفش

(2 بررسی مشتری)

۶۵ هزار تومان

قالب پاورپوینت ارائه کلاسی متحرک بنفش
قالب پاورپوینت ارائه کلاسی متحرک بنفش

قالب ارائه کلاسی

به سبک پرزی

رنگ: بنفش

11 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

پشتیبانی: 3 روز

شناسه محصول: GPCP400purple دسته: , برچسب:

توضیحات

قالب پاورپوینت ارائه کلاسی متحرک بنفش

این قالب ارائه کلاسی متحرک به رنگ بنفش است. همانطور که در پیش نمایش متحرک مشاهده می کنید، حاشیه اسلایدها و عناوین پاورپوینت، بصورت متحرک هستند. این پاورپوینت شامل اسلایدهای مختلف حاوی عکس، متن و نمودار جهت ارائه کلاسی است.

دارای قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز اسلاید، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت

این قالب 11 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

همچنین این قالب، پشتیبانی رایگان دارد.

قالب پاورپوینت کلاسی:

قالب های آماده ارائه کلاسی، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند.  این قالب ها، اسلایدهای مختلف جهت ارائه کلاسی را  دارند. متحرک بودن اسلایدها، جلوه زیبایی به ارائه شما می بخشد و باعث توجه بیشتر مخاطبین می گردد. رنگ موجود در المان اسلایدهای مختلف (بنفش)  در این قالب با یکدیگر هماهنگی دارد. این هماهنگی در ذهن مخاطب تاثیر مثبتی دارد. همچنین فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، قالب ارائه کلاسی را در رنگ دیگری داشته باشید،  (هر رنگی که مورد نظر شما باشد) می توانید پاورپوینت موردنظر خود را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

2 دیدگاه برای قالب پاورپوینت ارائه کلاسی متحرک بنفش

  1. Maamona

    قالب پاورپوینت هایی که میزارین بسیار متنوع هستن🥰

  2. زهرا

    👏👏

دیدگاه خود را بنویسید