قالب پایان نامه منودار سبز

(2 بررسی مشتری)

۶۹ هزار تومان

پیش نمایش متحرک این قالب
پیش نمایش متحرک این قالب

قالب پایان نامه

منودار، لینک شده به اسلاید های قبل و بعد

رنگ: سبز

25 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

 

شناسه محصول: GPTM100green دسته: , برچسب: ,

توضیحات

قالب پایان نامه منودار رنگ سبز

قالب پاورپوینت منودار، برای دفاع از پایان نامه ارشد و دکترا بسیار مناسب است. همانطور که در پیش نمایش متحرک میبینید، با کلیک روی منوی  سمت راست، به اسلاید مربوطه می روید:

صفحه عنوان، اسلاید مربوط به فصل یک، فصل دو، فصل سه، فصل چهار، فصل پنج و پیشنهادات پژوهش پایان نامه

این قالب 25 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت

قالب پاورپوینت دفاع از پایان نامه:

قالب های منودار دفاع از پایان نامه، برای یک ارائه منظم بسیار مناسب هستند. این قالب ها، تمام اسلایدهای لازم برای دفاع از پایان نامه را دارند. با کلیک روی هر یک از عناوین، به اسلاید مربوطه می روید. این موضوع در ارائه پایان نامه بسیار مهم است. رنگ المان اسلایدهای مختلف در این قالب با یکدیگر هماهنگی دارد.  فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدهای این قالب قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، قالب پایان نامه را در رنگ دیگری داشته باشید، می توانید پاورپوینت موردنظر خود را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

2 دیدگاه برای قالب پایان نامه منودار سبز

  1. Maamona

    واقعا دیگه بااین قالب ها کار ما دانشجو ها آسون تر شده
    خداقوت

  2. Maamona

    بی نظیرین در عرصه پاورپوینت

دیدگاه خود را بنویسید