سوالی دارید؟

ما سعی کرده ایم به سوالات متداول شما پاسخ دهیم. با این حال اگر جواب سوال خود را در این صفحه پیدا نمی کنید می توانید برای ما ایمیل بزنید، یا در شبکه های اجتماعی (تلگرام و اینستاگرام) به پشتیبان های ما پیام بدهید.

سوالات متداول شما درباره گپ

تیم ما شامل فارغ التحصیلان دکترا و ارشد دانشگاه های برتر میهن عزیزمون ایران هس. برای همین سفارشات شما با نهایت دقت، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب انجام میشه. توی تیم ما سفارشات توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام میشه و در نهایت توسط مدیریت تیم که دکتر هستن چک میشه و بعد سفارش نهایی براتون ارسال میشه.

شما میتونید برای ما ایمیل بزنید:

gp@greatpowerpoint.com

یا به پشتیبان های ما در تلگرام پیام بدید.

آدرس کانال تلگرام گپ:

Telegram: @greatpowerpoint

یا به دایرکت اینستاگرام ما پیام بدید:

@greatpowerpoint

همچنین شما می تونید از طریق فرم تماس با ما در سایت، پیامتون رو بفرستید. 

سفارشاتی که نیاز به سرچ پیشرفته، مهارتهای علمی، تسلط بر زبان انگلیسی یا فعالیتهای هنری و طراحی داشته باشه توسط تیم ما قابل انجامه. 

مانند تحقیق، تایپ، ترجمه، تهیه لوگو، ساخت کلیپ و ادیت عکس، طراحی استوری و پست، طراحی سایت

اگه سفارشتون محصولات موجود در سایت هست، به محض پرداخت، لینک دانلود فعال میشه و آماده دانلود و استفاده خواهد بود. اگه سفارش شما پاورپوینت یا تایپ هست، پس از ارسال پیام به ادمین تلگرام، و ثبت قطعی سفارش توسط شما، حداکثر پس از سه یا چهار روز کاری آماده خواهد بود. برای تهیه تحقیق، مقاله و کتاب، بسته به حجم سفارش بین 10 روز تا یکماه متغیر خواهد بود. برای سفارشاتی که نیاز به جمع آوری داده دارند، این بازه زمانی ممکن است بیشتر شود.

آماده سازی فایل تدریس برای اساتید (پاورپوینت، اسوری لاین و سایر نرم افزارهای کمک آموزشی)، تهیه فایل سخنرانی جهت ارائه در همایش های ملی و بین المللی، تهیه طرح درس،  ترجمه مقالات، نگارش کتاب و سایر فعالیتهای آموزشی و پژوهشی مربوطه

آماده سازی فایل ارائه کلاسی و پاورپوینت دفاع، انجام تحقیق، نگارش مقاله و کمک در انجام پایان نامه. شما همچنین می تونید در دوره های آموزشی گپ شرکت کنید و در زمینه های موردنیاز برای شغل آینده تون مهارت های حرفه ای کسب کنید تا بتونید سریع و راحت، شرایط احراز شغل موردنظرتون رو بدست بیارید.

می توانید آماده سازی فایل ارائه سمینار یا معرفی شرکت/سازمان تان را به ما بسپارید. همچنین اگه کار تایپ، ترجمه یا تحقیق داشته باشید توسط تیم ما انجام میشه.

اگه فرزند دانش آموز یا دانشجو دارید، میتونیم در انجام تکالیفش کمکش کنیم. در زمینه ی تهیه فایل ارائه کلاسی، ترجمه، تایپ، تحقیق و سایر امور آموزشی و پژوهشی. همچنین می تونید در دوره های آموزشی ما شرکت کنید، و پس از کسب مهارت لازم، و در صورت احراز شرایط همکاری، با تیم ما بصورت پاره وقت و از راه دور همکاری کنید و در منزل، درآمد داشته باشید. 

شما میتونید سفارش طراحی لوگو، طراحی سایت، طراحی استوری و پست و بنر تبلیغاتی بدید. همچنین بری معرفی سازمانتون می تونید به کمک ما فایل معرفی جذاب درست کنید که نقاط قوت شرکت شما رو بخوبی منعکس کنه و باعث جذب مشتری و پیشی گرفتن از رقبا بشه.