قالب پاورپوینت حرفه ای بیزینسی پرزی نفت

۹۹۹ هزار تومان

<div class=”mceTemp”>
پیش نمایش قالب پاورپوینت پرزی بیزینسی فوق حرفه ای صنعت نفت

قالب پاورپوینت پرزی بیزینسی فوق حرفه ای صنعت نفت

دارای افکت های فوق العاده زیبا

کاملا قابل ویرایش

13 اسلاید

 

توضیحات

قالب پاورپوینت حرفه ای بیزینسی پرزی نفت

قالب پاورپوینت حرفه ای بیزینسی صنعت نفت و گاز به سبک پرزی را در پیش نمایش میینید.

ویژگیهای این قالب پرزی شرکتی:

این قالب با تصاویر مرتبط با صنعت نفت طراحی شده است. فهرست قالب به سبک پرزی و با قابلیت زوم است.

با کلیک بر روی هر عنوان، وارد بخش مربوط به آن می شوید. لذا میتوانید به هر ترتیبی خواستید روی عناوین کلیک کنید و وارد همان بخش شوید.

همانطور که در پیش نمایش میبینید، انیمیشن های هر بخش با بخش دیگر متفاوت است. عکسی که در بک گراند بخشها قرار دارد با افکت خاصی بصورت متحرک است. این پاورپوینت از نوع متحرک است و از افکت های خاص و حرفه ای در طراحی آن قرار دارد.

این قالب پاورپوینت متناسب برای معرفی بیزینس،بخصوص صنعت نفت است. متحرک بودن تصاویر در اسلایدها، جذابیت این قالب پاورپوینت را دوچندان می کند. هچنین این قالب قابل ویرایش است. انواع تصاویر متحرک، جلوه زیبایی به پرزنت شما می بخشد. می توانید برای ارائه هایی با موضوعات نفت و گاز و صنایع شیمیایی استفاده کنید.

مناسب برای: معرفی بیزینس های مرتبط با صنعت نفت و گاز، و هر نوع شرکتی که فعالیتش با این صنایع مرتبط است.

قابلیت ویرایش این قالب فوق حرفه ای:

این قالب 13 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

عناوین بخش ها را به راحتی می توانید تغییر دهید. همچنین به هر تعداد بخواهید می توانید به آن اسلاید اضافه کنید.  تمام تصاویر را می توانید تغییر دهید. شما می توانید نوع و سایز فونت، رنگ متن و اندازه و محل المانها را تغییر دهید.  همچنین می توانید با تغییر تصاویر آن، برای معرفی شکت های دیگر و صنایع دیگر نیز از همین قالب استفاده کنید.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت.

قالب های آماده پاورپوینت:

قالب های آماده بیزینسی پاورپوینت، برای مدیران، کارکنان و تمام افراد شاغل د رسازمانها مناسب هستند. با استفاده از این قالب ها، و اسلایدهای از پیش طراحی شده در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. این قالب پاورپوینت مخصوص پرزنت شرکتی و ارائه سازمانی است و  برای موضوعات مختلف قابل استفاده است. تصاویر اسلایدهای مختلف در این قالب مناسب معرفی سازمانهای فعال در حوزه صنعت نفت هستند.  فونت های استاندارد و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، این قالب جذاب را برای ارائه خود با تصاویر یا موضوعات دیگر داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

تماس با ما:

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت حرفه ای بیزینسی پرزی نفت”