قالب رزومه انگلیسی صورتی بنفش

رایگان

قالب رزومه انگلیسی

  • حرفه ای و استاندارد
  • دارای تمام عناوین لازم
  • کاملا قابل ویرایش
  • رنگ حاشیه: صورتی بنفش
  • دانلود رایگان
شناسه محصول: GPresumeBEColorful دسته: , , , برچسب: ,

توضیحات

قالب رزومه انگلیسی صورتی بنفش

این قالب ورد، کاملا قابل ویرایش، مخصوص رزومه با نوشته های مشکی و رنگ تزئینی صورتی بنفش و به زبان انگلیسی است. این قالب قسمتهای مختلف برای رزومه، اعم از مشخصات فردی، محل قرار دادن عکس، مشخصات فردی، اطلاعات تماس، اهداف، سابقه تحصیلی و سوابق کاری را دارد.

در قسمتهای مختلف رزومه، متنی به عنوان مثال آورده ایم(مثلا ارتباطات). برای برای برخی آیتم ها، عنوان موردنظر بصورت مشخص (مثلا نام سازمان و شهر) را قرار داده ایم و فقط کافیست که شما اطلاعات خود را در محل مورد نظر جایگزین کنید .

فونت و رنگ استفاده شده در این رزومه کاملا قابل تغییر متناسب با سلیقه شما و سازمان موردنظر است. همچنین می توانید فونت، رنگ و تمام ویژگی های آن را به دلخواه خود تغییر دهید. شما می توانید متن موردنظر خود را اضافه کنید و چیدمان های رزومه را نیز تغییر دهید.

دارای قابلیت اضافه و حذف متن، قابلیت اضافه نمودن صفحات بیشتر تغییر فونت، تغییر رنگ، اضافه و حذف تصویر و سایر تغییرات قابل اعمال در ورد

این قالب دارای یک صفحه کاملا استاندارد برای رزومه انگلیسی است و کاملا قابل ویرایش است.

رنگ: صورتی بنفش

قالب آماده (word) رزومه: کاملا قابل ویرایش

قالب های آماده رزومه، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند. شما با استفاده از این قالب، در چند دقیقه می توانید رزومه خود را تهیه کنید.

این قالب، تمام مشخصات لازم برای یک رزومه استاندارد را به زبان انگلیسی دارد. رنگ بندی این قالب، مناسب همه سلیقه ها است. همچنین فونت های استاندارد، مناسب و و خوانای قالب، به حرفه ای تر بودن رزومه شما کمک می کند.

این رزومه به عنوان نمونه تهیه شده و بسته به سلیقه خود می توانید به تعداد صفحات آن اضافه کنید. فقط کافیست محتوای مورد نظرتان را در این قالب قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در طرح دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، قالب رزومه را در طرح دیگری داشته باشید،  (هر رنگی که مورد نظر شما باشد) می توانید قالب موردنظر خود را از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب رزومه انگلیسی صورتی بنفش”