قالب پاورپوینت متحرک علوم

رایگان

قالب پاورپوینت رایگان سه بعدی متحرک

دارای کاراکترهای دخترانه و پسرانه

15 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

شناسه محصول: GPCSACB1 دسته: , , , برچسب: , ,

توضیحات

قالب پاورپوینت متحرک علوم

قالب پاورپوینت متحرک علوم با کاراکترهای مرتبط  و رنگ بندی قشنگ طراحی شده است. این قالب کاملا قابل ویرایش است، رنگ حاشیه اسلایدها و سایز کاراکترها نیز  قابل تغییر است، شما می توانید رنگ المان ها را به دلخواه تغییر دهید یا آنها را جابجا کنید. همچنین می توانید به تعداد دلخواه به آن اسلاید اضافه کنید. این قالب متناسب تدریس برای مدرسه و ارائه کلاسی با موضوع علوم  مثل زیست، شیمی، فیزیک، ریاضی و زمین شناسی است. متحرک بودن اسلایدها، جذابیت این قالب پاورپوینت را دوچندان می کند. چند مدل اسلاید با کاراکترهای مختلف(هم خانم هم آقا)،در این قالب وجود دارد.

این قالب 11 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت.

قالب های آماده  پاورپوینت:

قالب های آماده پاورپوینت، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند.  این قالب ها، اسلایدهای از پیش طراحی شده برای ارائه را دارند. این قالب پاورپوینت قابل استفاده برای موضوعات مرتبط با علوم با کاراکترهای خانم و آقا است. رنگ المان اسلایدهای مختلف در این قالب با یکدیگر در کنار هم بسیار جذاب هستند.  فونت های استاندارد و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، این قالب جذاب را برای ارائه خود در موضوع یا طرح و رنگ دیگری داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پاورپوینت متحرک علوم”