قالب گزارش متحرک

(2 بررسی مشتری)

۳۶۰ هزار تومان

پیش نمایش قالب پاورپوینت گزارش متحرک

قالب گزارش

متحرک 

رنگ: چندرنگ

7 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

شناسه محصول: GPFCRAS۱ دسته: , , برچسب: ,

توضیحات

قالب گزارش متحرک

این قالب گزارش، متحرک و چند رنگ است که در پیش نمایش بالا میینید. از هر بخش به بخش دیگر، رنگ اسلایدها تغییر می کند. همچنین عنوان بخش ها از سمت چپ به راست بصورت متحرک نشان داده می شود. بنابراین هنگامی که از بخشی به بخش دیگر می روید، در سمت چپ اسلاید، عنوان بخشهای باقیمانده، و در سمت راست، عنوان بخشهای مرور شده، مشخص می شود. همچنین متن و المان های داخل اسلایدها، دارای انیمیشن است.

در این قالب اسلایدهای زیر وجود دارد:

صفحه عنوان، ، اسلاید مربوط به بخش های مختلف گزارش، از جمله معرفی، تاریخچه و روند فعالیت ها

می توانید به دلخواه خود عنوان بخشها را تغییر دهید.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، افزودن جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت).

قالب پاورپوینت آماده:

قالب های آماده گزارش، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند.  این قالب ها، اسلایدهای لازم برای گزارش(عنوان و بخش های مربوطه) را بصورت متحرک دارند. رنگ المان اسلایدهای مختلف در این قالب با یکدیگر هماهنگی دارد.  فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، این قالب را برای پاورپوینت گزارش خود در رنگ دیگری داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

2 دیدگاه برای قالب گزارش متحرک

  1. زهرا سلطانی

    فوق‌العاده اس👌🏻

  2. Moon

    این واقعا محشرههههههههه

دیدگاه خود را بنویسید