قالب پاورپوینت پرزی دفاع(نخودی)

(2 بررسی مشتری)

۵۹۰ هزار تومان

قالب پایان نامه

سبک پرزی دارای چند سطح زوم

رنگ: سبز قهوه ای

31 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

توضیحات

قالب پاورپوینت پرزی دفاع(نخودی)

قالب پاورپوینت پرزی دفاع(نخودی) را در پیش نمایش میینید. این قالب متحرک و به سبک پرزی  است. در صفحه فهرست، فصول پایان نامه آمده که با کلیک روی هر کدام، وارد همان بخش از پایان نامه به شکل زوم می شود. هنگامی که از فصلی به فصل دیگر می روید، از فصل قبل خارج شده و وارد فهرست و عنوان فصل بعد می شوید. همچنین قسمتهای مختلف هر فصل نیز به صورت زوم هستند(تا سه سطح قابلیت زوم). اجزای مهم پایان نامه به ترتیب فصل، در این قالب آورده شده و فقط کافیست متن خود را در قالب قرار دهید.

صفحه عنوان، فهرست، اسلاید مربوط به فصل یک، فصل دو، فصل سه، فصل چهار، فصل پنج و تشکر

این قالب 31 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت).

قالب آماده پاورپوینت دفاع:

قالب های آماده، برای صرفه جویی در وقت دانشجویان بسیار مناسب هستند.  این قالب ها، تمام اسلایدهای لازم برای دفاع از پایان نامه را دارند. قالب متحرک، بر میزان جذابیت ارئه شما می افزاید. فونت های زیبا و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید این قالب پاورپوینت را برای دفاع خود در رنگ دیگری داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

.

2 دیدگاه برای قالب پاورپوینت پرزی دفاع(نخودی)

  1. زهرا سلطانی (خریدار محصول)

    👌🏻😍🙏🏻

  2. negar (خریدار محصول)

    خیلی خفنه😍
    بخصوص که تمام مباحث دفاع رو دارهههه

دیدگاه خود را بنویسید