قالب پاورپوینت معماری رایگان

رایگان

پیش نمایش متحرک قالب معماری
پیش نمایش متحرک قالب معماری

قالب پاورپوینت معماری/شهرسازی

دانلود رایگان

متحرک

 

موضوع: معماری

رنگ: نارنجی سورمه ای

16 اسلاید

کاملا قابل ویرایش

شناسه محصول: GPFAyellow دسته: , , , , برچسب: ,

توضیحات

قالب پاورپوینت معماری رایگان

قالب پاورپوینت معماری با دانلود رایگان را در پیش نمایش بالا میینید. این قالب با قاب عکس های مختلف جهت قرار دادن سازه ها و عکسهای معماری و شهرسازی و بصورت متحرک طراحی شده است.  این قالب پاورپوینت مناسب ارائه کلاسی، و پایان نامه، پرزنت شرکتی-سازمانی با موضوع معماری و شهرسازی است. متحرک بودن اسلایدها، جذابیت این قالب پاورپوینت را دوچندان می کند. سعی کرده ایم انواع مختلف اسلاید از جمله چشم انداز و ماموریت، پورتفولیو، اینفوگرافی و آمار و ارقام را در این قالب قرار دهیم.

این قالب 16 اسلاید دارد و کاملا قابل ویرایش است.

قابلیت اضافه و حذف اسلاید، تغییر فونت، تغییر رنگ، تغییر سایز، اضافه و حذف تصاویر، جداول، نمودار و سایر تغییرات قابل اعمال در پاورپوینت.

قالب های آماده  پاورپوینت با طبقه بندی موضوعی:

قالب های آماده موضوعی پاورپوینت، برای صرفه جویی در وقت بسیار مناسب هستند.  این قالب ها، تمام اسلایدهای لازم برای ارائه متناسب با موضوع مورنظر،  را دارند. این قالب پاورپوینت با موضوع معماری و شهرسازی است. رنگ طراحی اسلایدهای مختلف در این قالب (سورمه ای، نارنجی) با یکدیگر جلوه زیبایی دارد.  فونت های استاندارد و خوانای قالب، به جذاب تر شدن ارائه شما کمک می کند.  کافیست محتوای مورد نظرتان را در اسلایدها قرار دهید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر قالب های پاورپوینت، به صفحه قالب های پاورپوینت گپ، مراجعه کنید.

قابل سفارش در رنگ دلخواه شما:

اگر تمایل دارید، این قالب جذاب را برای ارائه خود در موضوع یا طرح و رنگ دیگری داشته باشید، می توانید از از طریق کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام گپ سفارش دهید. شما می توانید 2 تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش در تلگرام قالب سفارشی خود را تحویل بگیرید. برای ارسال پیام به پشتیبانی تلگرام اینجا کلیک کنید.

شما میتوانید در صورت داشتن سوال به صفحه ی سوالات متداول مراجعه کنید. همچنین در صورت بروز مشکل، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیریدهمه روزه، پشتیبان های ما ، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

1 دیدگاه برای قالب پاورپوینت معماری رایگان

  1. زهرا سلطانی

    🙏🏻🙏🏻👌🏻👌🏻🩷

دیدگاه خود را بنویسید